Fox viert gouden verjaardag
Fox Racing viert zijn 50-jarig jubileum door verhalen uit het verleden te eren, nieuwe productlanceringen en raceweekenden te veroveren en door te gaan met het nastreven van prestatie-innovaties die de toekomst van racekleding zullen bepalen.
Persbericht – De visie van het merk (Honor, Conquer, Invent) is afgeleid van de grondbeginselen die de familie Fox in de beginjaren van het bedrijf heeft opgesteld, waaronder een quote van de oprichter, Geoff Fox: “Verandering is de enige constante.” In 2024 komt de verandering in de vorm van de officiële introductie van het nieuwe logo, een evolutie van het iconische Fox Head logo dat in 1975 werd getekend. “Hoewel het logo in de loop der jaren veel veranderingen heeft ondergaan, heeft het nooit verloren waar het voor staat – een op familiewaarden gebaseerde manier van werken, technische innovatie en passie voor onze sporten en de evolutie daarvan,” aldus Chad Hilton, VP of Brand bij Fox.
Fox Racing bevestigde het nieuwe Fox Head logo en de evolutie van het merk door de lancering van de 50th Anniversary Limited Edition Collection op de SX van Anaheim 1, inclusief de gloednieuwe V3 RS helm, Instinct boots, Vue goggles en 360 racewear.
De 50th Anniversary Limited Edition Collection is verkrijgbaar op www.foxracing.com, bij deelnemende Fox Racing-dealers en -kanalen wereldwijd.