Nieuw: 2023 Rieju Hard Off-Road Range

MR Ranger 2023

De nieuwe MR Ranger 2023 is de meest toegeeflijke van het trio. Hij beschikt over een vloeistofgekoelde tweetakt eencilinder, voorzien van een nieuwe vermogenscurve, meer koppel bij lage toeren en een zesbak. De motor, met Keihin PWK 36-carburateur, een meervoudige natte plaatkoppeling en Magura-koppelingspomp, komt tot leven via de kickstart of via de elektrische starter. Het ruggengraatframe bestaat uit chroom-molybdeemstaal, het subframe is opgetrokken uit aluminium. Het ophangingssysteem van de MR Ranger is uniek in zijn klasse: een 46mm Kayaba geïnverteerde voorvork en KYB-achterschokdemper. Het remgedeelte bestaat uit J.JUAN-remklauwen en -pomp. De zadelhoogte is ongeveer 45 mm lager dan de andere MR-motoren, wat de manoeuvreerbaarheid en beweegbaarheid op alle soorten hellingen ten goede komt. Tegelijkertijd kan de hoogte door de rijder zelf ook ingesteld worden. Zo verkrijg je een volledig instelbare configuratie, afgestemd op persoonlijke lengte en voorkeuren.

MR Ranger

MR Racing 2023

Rieju voorziet de 2023 MR Racing en MR PRO van een vloeistofgekoelde tweetakt eencilinder met een veel energetischere respons, een zesbak, een Keihin PWK 38-carburateur, een natte meervoudige plaatkoppeling en Magura-koppelingspomp. Beide modellen hebben hetzelfde chassis en subframe als de MR Ranger: een ruggengraatframe uit chroom-molybdeenstaal met aluminium subframe. Ze onderscheiden zich van de MR Ranger dankzij hun Takasago Excel-velgen en een ophangingssysteem van topklasse: een indrukwekkende 48 mm Kayaba geïnverteerde voorvork met gesloten cartridge en KYB-achterschokdemper met extern gasreservoir.

MR Racing

MR PRO 2023

De MR PRO voegt aan de voorvork een antifrictiebehandeling toe en een zwart geanodiseerde afwerking. Voor de ontsteking beschikken beide modellen over een kickstarter en elektrisch systeem. Daarbovenop beschikken beide modellen over een selectieknop waarmee je kan switchen tussen twee verschillende vermogensmappings: Dry en Rain. De MR PRO is verder uitgerust met een elektrische ventilator voor optimale koeling. Het grootste verschil tussen beide versies ligt in de Power Parts waarmee ze zijn uitgerust. Rieju voorziet de MR Racing van een Neken-stuur met dubbele diameter. De MR Pro beschikt standaard over een Renthal-stuur met dubbele diameter. Verder is de MR PRO uitgerust met een zwevende remschijf, rode aluminium wielnaven, een rood geanodiseerde, lichtgewicht Xtrig Rocs-kroonplaat, Renthal-handvatten, tweekleurig antislipzadel, zwarte aluminium velgen van Excel en een Funnelweb-luchtfilter.

MR Pro

Motornieuwsbrief

Wil je gratis op de hoogte gehouden worden van alle motornieuws? Schrijf je hieronder in op onze nieuwsbrief en ontvang gratis elke week nieuws, tests, de leukste routes en nog veel meer!
Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.
Schrijf je in en ontvang de laatste motorupdates

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.